Fundering

Funderar på att ta bort denna bloggen och starta en ny. Kommer inte in via datorn trots att jag har rätt uppgifter och jag känner att jag vill byta lite inriktning. Men än så länge så är jag enbart i funderings stadiet. 
I övrigt så går allt segt då jag har en dryg förkylning som inte vill ge med sig och varje gång jag tränar så blossar den upp igen. Så får avvakta lite till och sen kör jag på som vanligt igen. Vill inte bli sämre igen. 
Har mycket på jobbfronten och kommer att börja på ett nytt ställe samtidigt som det stället jag är på nu vill ha kvar mig så det kommer nog bli en hel del jobb framöver. 
Känns som att jag behöver en nystart lite här och var i livet så allt känns som att det rinner mig ur ringarna hela tiden. Nä nu måste jag sätta mig och skriva ner tiderna för nya jobbet samt dem tiderna jag har på nuvarande, planera dagis och allt vad det heter/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0