Efter en månad

Idag har jag gjort en månad av min livs förändring och på den månaden har jag lyckats gå ner 8kg. Tog inga mått alls idag då jag skulle iväg till jobbet samt att jag lämnar det till andra. Skulle inte ha vägt mig idag egentligen men vart så nyfiken så jag gjorde det ändå. 
Jag mår så mycket bättre trots att jag är sönder stressad deluxe med allt som händer runt omkring. Min ryggskada gör sig påmind och därav så har jag huvudvärk typ varje dag. Men det är därför jag bland annat gör denna resan och alla positiva effekter jag redan har fått gör att jag ser fram emot denna resan med stor förväntan. 
Nu ska jag mysa med familjen/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0