Checkar snart ut

Min lediga dag blev inte så ledig så idag kör jag pass 7 av 8. Skulle hellre vilja vila upp mig om jag ska vara ärlig, är så trött och än har jag inte hittat energin. Mina barn tycker att jag är känslig och lätt irriterad vilket jag förstår. Har noll tålamod med en massa tjafs. Men på måndag börjar jag på mitt nya jobb så under två veckor så ska jag jobba parallellt men sen kan jag själv bestämma när jag går in extra eller inte.
Så hur går det med vikten, ja det undrar jag också, orkar inte träna och igår fick min högra axel och arm sig en törn så den får jag vara rädd om så att det inte blir värre. Tror att det går åt skogen, har svårt att få ihop kosten ibland. Men helt ärligt så är det dem här stunderna jag ska lära mig utav så när jag kommer i mer balans så ska jag analysera och se hur jag kan göra annorlunda, om det nu går.
På fredag är det en stor dag i familjen, stora tjejen fyller 15 och om 11 dagar fyller näst äldsta 10 så det blir kalas på lördag. Söndag blir det jobb igen så håll igång, vila får jag göra, ja sen helt enkelt. 
Nu ska jag snart skicka iväg dem stora barnen till skolan sen ska jag fixa lite innan jobbet kallar för mig och dagis för minstingen/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0