Bättre sent än aldrig

Ja nu kommer inlägget om fredagens väg och mätning, bättre sent än aldrig eller vad säger ni?! 
I alla fall så åkte jag iväg för att göra min väg och kroppsmätning. Var rejält nervös då det enbart har gått 24 dagar sen starten av denna underbara resan. Så hur lyder resultatet, jodå jag har gått ner 7,3kg och 5,2kg utav dem är fett. Wihoo på den, ligger bra i muskler nu så jag får absolut inte tappa mer muskelmassa så nu blir det att öka proteinintaget samt mer träning. Just nu har jag dock åkt på en förkylning och den har satt sig på halsen så nu håller jag mig till promenader så länge tills jag blir frisk.
Men trots förkylningen så mår jag så mycket bättre, är piggare och orkar mycket mer både i arbetet samt när det kommer till träningen. Sover så mycket bättre än tidigare vilket är mer än välkommet.
Sitter en del med att fila på olika recept som kan bli goda men samtidigt nyttiga. Som sagt så testar jag mig fram och på så vis göra det lättare för mig själv i framtiden då det är bara att ta fram receptboken och välja utan att behöva tänka på hur många kcal det innehåller. Jag gillar som sagt planering och jag älskar matlådor. 
Nä nu ska jag äta lunch sen blir det att handla inför matlådefixet, ett besök i husvagnen och sen blir det att hålla kväll/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0