Kan inte fatta det!


Idag är det 4 dagar kvar tills jag sitter på planet till Ixia ned min bästa väninna. Galet, oerhört kul och spännande är det. Här hemma går jag runt med raggsockar så ser verkligen fram emot värmen som väntar. 
Vägdag i morgon och sista inför resan, vet helt ärligt talat inte hur det kommer att gå, har "syndat" rätt bra i all stress jag hade förra veckan. Det får bli som det blir helt enkelt. Ville ju att ni skulle gissa vad jag kommer att väga denna veckan och alla utom två gissade på 66-66,8kg och dem andra två gissade på 68.
Har packat nästan allt redan, ute i god tid jag vet. Men jag har massor på schemat resten av veckan så därför vill jag ha det gjort.
I morgon är det en Linda dag, fransarna ska fixas via lashlift samt färgning, jag ska fix naglarna samt så ska jag hem till min bästis så att hon kan färga mitt hår och vi kan planera det sista. På torsdag blir det ätenheten och sen på kvällen ska vi fira bästa J på hans stora dag. Fredag så blir det de sista fixat samt en massa mys med familjen. Är lite ångestfyllt ändå, har inte varit ifrån J en enda natt sen han föddes, han klarar sig utmärkt det är väl mest jag som är så blödig.
Nä nu ska vi äta mellis sen så ska jag ta och sätta fart med dagens alla måsten/L





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0