Vilken härlig dag

Jag saknar solen, jag saknar värmen. Speciellt när vi var på campingen idag och röjde i husvagnen. Ska byta tält, fixa golvet etc så där är en del att göra. Städade invändigt idag med. Efter det så blev det tippen med det som var i sönder, Halmstad på det för lite handling. 
Köpte mig ett par jeans och ni kan aldrig gissa vilken storlek jag fick med mig hem. Storlek 40 och i jeans dessutom. Hade inte jeans när jag var som störst så vet ej exakt vilken storlek men jag hade storlek 48 i andra byxor. Så en minskning med några storlekar har det blivit. Kom med upp bild på dem sen. Har verkligen velat ha dessa byxorna sen jag såg dem första gången. Idag slog jag slag i saken men så klart var där inga i den storleken jag trodde jag hade. Tur att jag kunde ha en mindre storlek.
När vi kom hem så hade barnen beställt våfflor så jag gjorde en nyttigare sylt (0sp), än dem man köper samt så testade jag Jennies våffelrecept, (4sp för hela receptet). Gjorde chokladbollar ifrån Jennies bok som blev 1sp per styck och så galet goda att Jaze klappade händerna och verkligen njöt när han åt sin. 
Det börjar bli riktigt kul att göra olika recept samt göra om dem som inte är sp vänliga så att dem passar mig och familjen bättre. Ja hela familjen äter som jag om dem vill och känner för det, mest bakverk och mina grytor jag testar mig fram på. 
I morgon har jag en hel del att göra, ska fixa det sista i husvagnen, ut på promenad samt fixa matlådor och så kommer Ella hem ifrån lägret. Jobbar på måndag så då blir det lite ändringar i min vecko planering. Ja jag och min planering, hade aldrig lyckats så bra utan den. Ha nu en fortsatt trevlig lördags kväll/natt, själv ska jag sova och förhoppningsvis få sova hela natten/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0