Länge sedan

Hej!
Det var inte igår som jag skrev här men det har varit ett medvetet val ifrån min sida. 
Åkte som sagt på semester där det blev god mat i massor samt god dricka både med och utan alkohol. Rörde på mig en hel del, sov en hel del och solade en massa. Gick 2 mil på en dag, inte så smart i den mega värmen då jag blev dålig på kvällen. Men nu har jag upplevt det. Rhodos är magiskt, jag blev förälskad även om vi var på den blåsiga sidan. Vill lätt åka dit igen. 
När jag kom hem så var det några dagar till morssag samt tills jag fyllde år, bröllop på det osv så allt med kosten har varit katastrof, noll karaktär har jag. Har ej mått så bra psykiskt och har funderat mycket på vad jag vill i framtiden. Är ej på topp ännu men mår bättre. Detta är en del i mitt liv som återkommer och det är dem här tillfällena jag måste lära mig att hantera då jag är en känsloätare. Mår jag dåligt så vräker jag i mig mat och så klart mår jag dåligt över det sen så världens onda cirkel är det. 
Så i fredags vägde jag mig, plus 4,2kg, ni anar inte hur arg jag var på mig själv tills jag insåg att jag måste få leva, jag måste få njuta när jag väljer att göra det. Så nu är det nya tag och det får ta den tiden det tar helt enkelt att komma mer till normalvikt. Har min sporre med operationen så det är bara att kriga på. Har börjat träna dock. Dansar varje måndag, styrketränar, kör aerobics etc nu så förhoppningsvis så får jag rätt på både kropp och knopp samtidigt.
När ni läser detta så jobbar jag, själv vaknade jag av att en spindel kröp på min kind och sen dess så har jag ej kunnat sova. Klockan är alltså 03:26 nu och alla sover gott förutom jag som passar på att skriva för att slippa tänka på spindlar etc. Nä nu ska jag försöka somna om, klockan ringer 06.30, är ledig på måndag sen jobbar jag tisdag samt onsdag innan jag är ledig till ett tag. 
Hoppas att ni alla har en trevlig söndag och att solen skiner på er/L





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0