JAAA!!!

Alltså herre min skapare vad jag var nervös i morse. Ville knappt gå upp ens. Tittade inte på vad vågen visade till en början utan bara körde på. Den är kopplad till telefonen så resultatet finns där oavsett. Jag trodde inte på att jag skulle klara det, 100 och 90 sträcket var så enormt svåra att komma under så jag var inställd på att inte ha klarat det.
Men det gjorde jag. Är så glad över att jag har klarat denna milstolpe då den var enorm och det blir svårare och svårare ju lägre vikt man får. Mitt mål är att väga mellan 65-70kg när resan till Rhodos bär av. Alltså så har jag några månader på mig men jag förväntar mig inte att jag går ner så här mycket hela tiden. Det är ändå 14,8kg kvar tills jag når 65kg och 16,8 tills jag når normalvikt. Helt galet när jag når 63 kg så har jag gått ner 45,9kg och alldeles på egen hand. Bara det är ju sjukt. Men vad gör man inte för sin hälsas skull? 
Nä nu ska jag få ut lite av min glädje samt klura på min milstolpes belöning med min bästa Susanne/L✌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0