Vilken dag!

Alltså detta skulle vara en lugn och skön dag då jag har smärtor from hell. Men icke sa nicke... Började dagen med en promenad, sen blev det att köra ut tre av fyra barn till farmor och farfar. Sen bar det iväg för att göra läkemedelsprov och då väntade E i bilen så länge. Efter det så körde vi hem och lämnade samt hämtade lite saker, vidare till vc för läkarbesök för mig samt blodprovstagning för E's del. 
Kan ju säga att det jag kissar ut det ut som morotsjuice på ett ungefär, smärtan i ryggen är så att jag vill hugga av kroppen ifrån typ njurarna och neråt. Så illa är det och nej jag har inte haft detta länge utan det har gått otroligt snabbt. Kom in tidigare då E var tvungen att lämna sina blodprover innan kl 11, anmälde mig för tänkte att dem ville säkert kolla den jäkla urinen som tog mig tre toalettbesök att få ihop. Så mot labb och så hör jag mitt namn ropas och vips så vart det tid att träffa läkaren. Jaha, in på rummet med kisseprov och allt, han frågar vad han kan hjälpa mig med och jag sa att jag misstänker att jag har en uvi, ja efter dem symptomerna du har skrivit på 1177 så har du det så jag skriver ut medicin. Jaha tack så mycket och sen vart det klart. In, ut och nästa på mindre än 10 minuter och dem kollade inte ens den jäkla urinen som jag kämpade så med.. 
Nåja, efter det fick vi tänka, ut till Maxi, hem och vips tillbaka på vc med E, vidare till banken och fixa till E medan hennes recept skulle komma in till apoteket. Sagt och gjort, står i kö i evigheter på apoteket, kommer fram och nej dem tabletterna finns inte utan måste beställas. Men toppen liksom, tillbaka i morgon för att hämta dem samt min ryggsäck som jag har fått av kommunal (tack tack). 
Nu orkar jag inte ens åka och handla utan ligger på soffan med min älskade rispåse. Barnen är kvar hos farmor och farfar tack och lov för mobil är jag då inte. Kul nästan jämt. 
Har börjar en challenge men det får jag berätta om imorgon eller något. Nu ska jag ligga här och bara va/L
Maria
2019-08-15 @ 15:49:07

Men herre gud! Låter som att du inte ska ta dig ur sängen överhuvudtaget!!! Hoppas du får din medicin imorgon och att den hjälper fortare än fort!
Var rädd om dig! ❤️

Svar: Det gör ont oavsett och ska jobba imorgon. Tack och lov så var det Ellas medicin som inte fanns tillgänglig så jag fick min och har påbörjat antibiotikakuren som jag hoppas hjälper fort. Tar Ipren med mot smärtan så förhoppningsvis så är jag fit för fight snart. ❤
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0