Rekord, blod och en pöl

Jag gjorde det, jag satte mitt personliga rekord både i tid totalt samt tid per km, det var bara en km som låg över men dem andra var snabbare. Brukar ligga på 10,37/km så jag är verkligen glad, så vad är då blödande tår och en svettande vattenpöl som kallas Linda. 
Detta är så kul, känner mig mycket piggare och ändå är jag skönt trött på kvällen. Jag sitter och knopar ihop en massa recept som jag ska laga och känner att detta går verkligen framåt med allt. Sover gott gör jag också så bara win win än så länge. Har vägt mig en gång men då blundade jag och B fick kolla resultatet, det var bra.
Nä nu ska jag skruva ihop ett sminkbord innan det är kvällsmat/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0