Nu jäklar

Idag blev det ett kettelbells pass som heter duga. Nu jäklar är jag igång och med tanke på att jag är själv idag på förmiddagen så körde jag hela kroppen.
Det blev:
* Frontböj 3*10 
* Swings 3*15
* Enarmspress 3*10
* Rodd 3*10
Hade 4kg till enarmspressen och 8kg till resten. Svettades som bara den men svett är ju fett som gråter så det gör inget. Tog en promenad direkt efter som en nedvarvning samt en skjuts till att förbättra förbränningen. Kan säga att lunchen satt perfekt. 
Min häl där emot vill slakta mig långsamt men effektivt. Så för att detta ska få läka för en gångs skull så kommer jag bara att ta lättare promenader med skor utan häl och satsa mer på styrketräning istället. Att det ska vara så svårt att läka liksom.... 
Nä nu ska jag sätta fart med städ etc samt sätta D i arbete så att vi kommer någon vart/L





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0