Idag är det tufft!

Idag är jag inte den piggaste, första natten på jobbet sen oktober 2017, jösses vad tiden har gått fort men vad snabbt jag kom in i det. Lite checka med min kollega sen så var det bara att köra på. Blev ingen sömn inatt men det hade jag inte väntat mig ändå, sover sällan när jag jobbar natt. 
Är så sugen på allt möjligt idag, är nog tröttheten som talar. Är så sugen på allt möjligt skit, lakritschokladen ifrån naturgodishyllan ser jag framför mig, dansandes. Ett glas cola zero hade suttit fint. Men nej jag ska stå emot, jag ska hålla mig till min plan. Dag 4 är jag på av minst 365, jag ger mig inte i första taget. Tur att jag är envis som synden ibland och inte katten ska jag trilla dit redan. Nä full fokus och god lunch på detta.
Just nu är jag i husvagnen och familjen är hemma. Ska gå en promenad senare så att jag kommer igång och eventuellt så blir det musikquiz ikväll. Annars så somnar jag nog med barnen. Nä nu ska jag ta och få i mig lite näring/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0