Hoppsan!

Med allt kaos och all stress samt andra omständigheter som berör mina barn så blev det ingen vägning igår. Kommer inte att svara på några som helst frågor angående mina barn av ren respekt mot dem samt att min blogg är inte om dem. I alla fall så här jag ätit som en galning under påsken, stressen har varit påtaglig och känsloätande som jag är så åt jag mer än någonsin. Sovit har jag knappt gjort alls den sista tiden så är lite av en zombiemom just  nu. Med allt detta så var jag beredd på ett stort plus då jag vet hur jag reagerar på allt extra intag av maten samt hur sömnbristen och stressen påverkar. Men här kommer resultatet.
Plus 0,2kg. WHAT???? Det där trodde jag aldrig, var beredd på minst 1kg plus om inte ännu mer. Är chockad och så glad. Nu krigar jag vidare mot 68kg och jag har 1,2kg kvar tills jag når det. Kommer jag under 68kg så är det bara ett plus. Snart, snart kan jag ansöka om operationen. Den är så efterlängtad och jag längtar tills jag slipper smärtan. 
Idag ska jag njuta av detta, sköta min kost samt få massage innan barnen ska köras till diverse saker och sen blir det att hålla kväll/L





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0