Bra start på helgen

Idag väckte J mig 05:45, han somnade om men det kunde så klart inte jag göra så jag steg upp, tog tag i köket innan jag gick en PW på lite över 4km. En härlig start på dagen helt enkelt och nu är mina mått tagna samt frukosten är nere.
Är lite besviken på måtten faktiskt, dem är helt okej men man vill så klart att det ska ske större förändringar, fortare med så klart. Ja man är aldrig nöjd helt enkelt.
Här kommer dagens mått.
Alltså har jag minskat 16 5cm sen den 11 mars 2019. Sen 2 januari så här jag minskat 64,5cm vilket är hur bra som helst. Dock har jag inte mina siffror sen starten för det har min läkare jag hade innan jag fick en ny. Ska se om jag kan få tag på dem, hade varit kul och se. 
Är så frustrerad nu för tiden, blir så lätt irriterad över att det går så sakta. Vill så mycket helt enkelt och är rätt begränsad på grund av att kroppen bråkar med mig. Vill så gärna träna styrka men när det okej:et som behövs verkar dröja, blir galet trött på detta. 
Men imorgon så ska jag åka och shoppa med min bästa S. Vi ska verkligen ta en dag i lugnets tecken. Ingen stress, avskyr stress och blir värsta mönstret när jag blir stressad. Ni skulle ha sett mig igår alltså, glömmer det viktigaste till Ella, kör ifrån operationspapperna etc, är glad över att jag kom ihåg att ta med henne. Men så irriterad jag blev när dem små började tjafsa när vi hade bråttom, något jag måste jobba på helt klart. 
Nä nu ska jag ta J som har fått tag på sin pappas dyra surfplatta 😱/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0