1, 6 och 9

Vägdag idag, inga stora förhoppningar pga av svullenhet mest hela veckan känns det som. Blir alltid det innan mensen som tyvärr kommer när den själv vill. Den kom så klart igår och med tanke på mina tidigare minus så trodde jag att resultatet skulle vara mindre bra.
Trevligt med en överraskning så här en onsdag.
Minus 0,7 och så nära minus 40kg nu att det finns inte. Började i augusti och det är april nu så det har gått rätt fort när jag tänker efter. 
Nu har jag 0,1kg kvar till minus 40 och 6kg kvar till normalvikt. Är ju numera: kan vara lite överviktig, vet ej vad jag tycker om den meningen egentligen men enligt BMI:et så är jag det. Måste nå normalvikt för att garanterat få operationen så det krigar jag för.
1kg kvar tills målvikten inför resan, satte 68-72kg just för att kroppen har en fantastisk förmåga att anpassa sig och komma in i platåer. Så håll tummarna för att jag mår det och gärna lägre så klart på dem resterande 3 veckorna. Jobbar mycket med min hud nu då det är den jag tycker är så otroligt jobbig. Har inga celuiter i alla fall, alltid något. Här mina fina tigerstripes efter mina underbara barn, dem syns knappt då dem har blekta en hel del med hjälp av min hudvård. Använder weleda till mage och lår, tycker att den fungerar kanon.
Nä nu vaknade R så vi ska mysa till Scorpion och jag ska njuta av mitt kaffe innan resten av gänget vaknar/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0