Kalas!

Hur ska jag nu göra? 
Jo jag ska unna mig, jag har inga som helst förbud utan jag äter allt. Dock äter jag med måtta, kan inte direkt vräka i mig längre för då mår jag fruktansvärt illa. Bra där, gratis hjälp i min resa som jag ser det. Idag blir kalaset meny: kycklingspett med potatissallad samt sallad till det, tårta (en per barn, alltså två stycken) och sen så blir det snacks samt frukt. Jag återkommer imorgon eller senare ikväll om hur det har gått. Hur känslorna spelar med mig vilket dem garanterat kommer att göra. Men det är bara att ta itu med känslorna, jobba med dem och då är det bäst för mig att skriva om dem. Jag är ändå en tröstätare.

Har lagt ihop ett träningsschema i huvudet som jag nu måste få ner på papper. Måste köpa mig en skivstång samt några vikter då min absoluta favorit är marklyft, varför vet jag inte men så är det. Men nog om detta, nu måste jag sätta fart så att det slipper bli stressigt när gästerna kommer/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0