Måndag

Det känns som att det kommer att vara en måndag hela veckan vecka. Vilken dag alltså! Vaknade med världens huvudvärk, ni vet en sån där det blixtrar framför ögonen och man vill inget hellre än att ligga i sängen och bara andas. Men så fungerar det inte utan upp och väcka barn som ska till skolan, så klart så väcker dem Lilleman som då är på ett sjuhelsikes humör efter lite sömn under natten. Nåja fick iväg flickorna som går i byns skola sen blev det frukost för mig och Lilleman samtidigt som stora tösen går till bussen. Tack och lov så var Lilleman fortfarande trött så han sov mellan halv 9 och halv 11. Vem försökte inte att passa på då om inte jag, men nej inte kunde jag sova för det. Kan man bli mer än less? 
Kom iväg på en liten promenad trots allt, tack C för att du drog ut mig. Det är vad jag har lyckats åstadkomma av motion idag. Har så mycket på schemat varje dag denna veckan så man kan bli galen för mindre. 

Har laddat ner lite appar som jag ska träna efter, hellre lite än inget alls som man brukar säga. Får liksom passa på när Lilleman sover för att få bäst effekt, är så totalt slut på kvällarna för att orka då. Hur lägger ni upp er träning för att hinna med barn, deras aktiviteter, hemmet osv? Har friskvårdskort men dem stänger så pass tidigt att jag hinner inte dit innan jag är klar med allt. Dock hade det varit skönt att komma iväg och träna för då blir det verkligen av, karaktären är väl inte den bästa när man knappt får sova om nätterna.
Nä nu ska jag ta och fixa det sista så att jag kan krypa ner under täcket/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0