Vad är en spaweekend när man kan bajsa ifred???

Alltså jag har tänkt på en sak eller snarare kommit fram till vad livskvalité är för mig.
Livskvalité för mig är att kunna besöka toaletten ifred, att kunna bajsa utan att himlen trillar ner, att paniken över att mamma faktiskt också måste bajsa som alla andra. Visst är det chockartat, mammor bajsar också. Stoppa pressarna!
Livskvalité för mig är att kunna dricka mitt kaffe i lugn och ro samt när det är varmt, gärna i solen. Ni ska bara veta hur mycket det krävs för att det ska ske.
Livskvalité för mig är att kunna prata med mina väninnor i telefon utan att alla måste prata med mamma eller så måste vi bråka så att till och med dem döda väcks till liv.
Livskvalité för mig är när vi kan äta en middag utan tjat och gnat. Inget detta äter inte jag, mamma den så det och mamma den gjorde det.
Det är dem små sakerna som gör det gott folk, det är dem små sakerna i alla fall jag uppskattar när man är mamma till 4 underbara barn. Vad är liksom en spaweekend när man kan få bajsa ifred? 
Ha en trevlig helg gott folk, njut av solen om den skiner på er annars så får ni dansa soldansen eller gör som jag njut ändå. Tjing/L♡








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0