Nya året

Äntligen så fick jag träffa världens bästa S och vi firade nyår tillsammans. Ja självklart med våra familjer. Så sjukt kul vi hade och som jag har saknat henne. God mat och god dricka, många skratt och väldans god champagne fick vi med. 

Barnen hade kul och det värmer mitt hjärta.

Denna veckan började jag med årets första jobbpass, nu är det bara 4 pass till denna veckan, bara 61 timmar som ska avverkas och då är dagens pass inräknade. Är inte van vid att jobba så mycket på en vecka så det ska bli spännande och se hur jag reagerar med min rygg.

Nä nu ska jag hålla kväll tänkte jag, mycket i tankarna idag så det är lite kaos.
Ha det gött/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0