Kastar in handduken!!!

Idag fick jag nog, idag gav jag upp och kastade in handduken. Jag lyckas inte att fixa det själv så nu får någon annan hjälpa mig. Ringde Take Care och fick en tid för en titt på min höft/ländrygg då smärtan är olidlig. Personen som tog emot mig misstänker diskbråck eller att jag har kronisk ischias. Jag hoppas på det sista trots att det är som  att välja mellan pest eller kolera. Dock tror naprapaten det första. Så nu blir det läkarbesök, röntgen och fler besök hos naprapaten. Båda går ju att behandla enligt naprapaten det tar bara olika lång tid. Är ju inte den som sjukskriver mig i första taget så jag hoppas att jag kan jobba under tiden.

Fick med mig en boll hem som jag ska använda några gånger om dagen som strech hjälp, vi pratade även om olika övningar och vilken träningsform som var bäst för mig nu utöver övningarna. Tur att jag har det fixat. Dem övningarna samt strechen som jag redan gör, gör ingen nytta nu så dem lägger jag på is så länge.

Sen så är jag så jävla trött på att höra att jag kan bli utkastad hur jäkla lätt som helst. Tänk om man kunde använda hjärnan längre än vad näsan räcker och inser att det drabbar mer än mig. Men tack för att du ger mig vatten på kvarnen och visar att jag har rätt hela tiden. Det får direkt inte kärleken att återvända, snarare så växer bara agget.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0