Inte min dag

Ja vad ska man säga, börjar man med att mer eller mindre mosa ena tån mot bordsbenen så vet man att dagen inte kommer att gå smärtfri. Har det väl börjat så slutar det inte.

Nästa grej är att när man ska spola på toan så går den förbaskade spolningsknappen i sönder och det går inte att spola. Får jag av övre delen av toan? Det nej!!! Har en sån god lust att hämta hammaren och slå i sönder skiten vi har ju faktiskt en till men orka att torka vatten. Jag både skrattar, gråter, svär och bedjar men absolut inget hjälper. Så den har jag gett upp för idag.

Tänkte trösta mig med guds gåva till upprörda kvinnor: chokladglass. Men hur kunde jag tro att jag kunde få njuta av min Bj's. Hur kunde jag vara så naiv??? Den är hårdare än 20 cm tjock is och ni kan ju tro att den tinar men det gör den inte. Alltså det är illa när jag inte ens kan få min chokladglass. Vad ska liksom mer hända idag? 

Är nervös för att åka till jobbet, krockar väl med en osynlig blåmes eller så dör bilen i ren protest. Ska bli spännande detta. 
Så mina kära läsare hör ni inte av mig på ett tag så vet ni vad som har hänt ;) 
Nä nu ska jag gå loss med sked och hammare för jag ska ha min chokladglass oavsett vad.
/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0