Underbar dag 🌾

Det har varit en dag fullt med skratt, sol och en gnutta allvar. MÄnga skÀmt och jag har helt enkelt mÄtt vÀldigt bra idag. Livet leker och jag med livet. Positivitet föder posivitet och jag tÀnker vara positiv.

Hittade vĂ€rldens fynd idag och jag Ă€r överlycklig. Har velat köpa de n i evigheter och nu Ă€r den Ă€ntligen min. Hurra!!! Den passar men sitter sĂ„ som jag vill nĂ€r jag har gĂ„tt ner mer. Ännu en motivation i motivationshögen. 
SÄ hÀr ser min nya darling ut.
Visst Ă€r den lĂ€cker! 

Efter ett byte i schemat sĂ„ jobbade jag idag och nĂ€r jag kom hem sĂ„ pratade flickorna i mun pĂ„ varandra. Tydligen sĂ„ hade det hĂ€nt mycket idag och det Ă€r alltid lika underbart att se deras entusiasm och inlevelse. Älskade stjĂ€rnor.

NÀ nu ska jag lÀsa vidare och njuta av resterande delen av kvÀllen.
/L



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonstÀlle av krÀk och glÀdje

RSS 2.0