Dag 15 med coachfit

Denna veckan blev det inte så bra resultat och det kan jag förstå då jag har kärringaveckan. Svullnar upp som bara den då och samlar på mig en massa vätska. Men jag är allt lite besviken om jag ska vara ärlig.
Men -0,4kg är bättre än inget och -8cm är inte fy skam. Totalt har jag gått ner 4,7kg och minskat 44cm. Skit 44cm på 2 veckoe är rätt mycket ändå om jag tänker efter. Bara att kriga vidare nu och planerar vidare. 

Körde lite träning idag och testade handen lite lätt. Det gick då inte så jag körde övningar där jag inte anstränger handen och handleden. Imorgon blir det en promenad efter frukosten. Bara att bulta på sig en massa och på med pannlampan om det har blivit mörkt.
Nu är det snart dags för mat igen och sen bär det av till jobbet. 
Ha en bra dag alla och ikväll kommer eventuellt ett tidsinställt inlägg/L✌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0