Jag lever.. Tror jag... Eller....

Nu händer det så där mycket igen att jag knappt hinner att andas emellanåt. Dagarna bara rusar förbi och vips så har det gått en vecka eller två. 

Igår fick vi sms om att E ska till sjukhuset imorgon. Jo men tack vart har kallelsen tagit vägen? Vi har inte ens fått svar på E's prover så jag ska ju vara ärlig och erkänna att jag är grymt nervös och orolig. 
Skulle ha jobbat imorgon men det löste sig tack och lov. Får jobba en annan dag i stället. Har dock möte på eftermiddagen så man har kvar i agendan ändå. 

Igår var vi i Ullared och shoppade loss, jösses det blev en dyr historia och snart är det jul med. Ja men skjut mig någon!... 
E köpte en massa för sina födelsedags pengar som hon fick i söndags och jag köpte R's födelsedagspresenter, kläder, vinterkläder etc, nagel tjofräs, parfym till mig och mannen ocj så fick han en kaffekokare. Den blev tydligen godkänd så det är ju kanon.

På fredag ska jag enbart njuta ev en massa egentid, hemsk jag är va ;) Först blir det Väla och Ikea sen på kvällen så blir det utgång med god mat och världens bästa sällskap. Jag ska inte vara Mamma Linda, Sambon Linda, Assistenten Linda eller Kollegan Linda! Jag ska bara vara Linda med allt vad det innebär.

Nä nu ska jag läsa lite innan jag ska hämta våra helt galna, flippade, glada barn.
/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0