Mycket som händer & hjärnkaos

Ja det är verkligen mycket som händer just nu. Little Miss D fyllde 3år i söndags och i tisdags blev jag moster till Embla 💜 
Nu har mina barn 2 kusiner 😊

Har mycket som spökar runt just nu, hjärnan går på högvarv, hur ska jag göra, ska jag eller ska jag inte. Jag mår inte bra, jag är inte lycklig, gråter ofta etc. Suck behöver jag säga mer?! 
Det måste ske en förändring och det är hos mer än mig för som det är nu så fungerar det inte alls. Usch nu gråter jag igen, ibland krävs det två för att tangon ska flyta perfekt och just nu orkar jag inte kämpa mer. 
Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och mysa ner mig i soffan med småfolket och kolla på Frost.
Höres senare. 
Jenny
2015-02-11 @ 14:51:16
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

<3 styrkekramar <3

Svar: Tack 💜
Linda Svensson

Pilla
2015-02-24 @ 09:05:13
URL: http://melvinbuse.bloggplatsen.se

Grattis igen till att du blivit moster igen. :)

Svar: Tusen tack :)
Linda Svensson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0