Min julklapp till mig själv 😍

Tja vi kan väl börja med hur dagen har varit. För migrän det en sorgsen dag då en av mina stora idoler har somnat in, Vila i frid och rocka järnet var du än är. 
Kollade på alpint när jag kom hem ifrån jobbet och när jag väl kunde lägga mig så ringde en väninna och ja vi pratade i cirkus två timmar. Men lite sömn har jag i alla fall fått, dock blev resultatet att jag inte kan sova nu och jag har ett nytt nattpass imorgon. Får hoppas att jag kan få sova imorgon så att jag orkar. 
Idag kom min julklapp till mig själv och det ska bli så spännande och testa allt. Få utvecklas och så vidare. Får se om jag utvecklar med utbildning och sen kör detta som ett extra knäck. Nu har jag dessutom två lampor. E vill gärna bli försökskaninen men anser att hon är för liten ännu. 
Nä nu började filmen igen så ha det gött och imorgon så blir det lite uppdatering om mina finaste ❤ 
/L❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0