Släpp fångarna fria...

Det är ett helvete med stora bröst! Dem ser ut som taxöron efter tre barn och då är dem inte ammade 😞 
Tunga som fan är dem och då snackar vi över 1kg/bröst, herre jävlar!!!! 
Men det som gör mig mest förbannad är att det är så in i helvetes dyrt att köpa en bh. Jag menar att folk gnäller över att köpa en bh i st 75D på tex lindex för 250 spänn, hej bara vänta och se när vad det kostar när du har min storlek! Jag har 75J, omfg fattar ni hur tungt det är??? Min bh kostar mellan 500-800 spänn, för en! Tillåt mig att kräka en smula, veckan har råd med sexiga eller funktionella bh med den kostnaden? 
Nej vet ni vad!!! Mer billigare bh:ar för oss med taxöron! 
Jesa
2015-04-13 @ 14:40:05
URL: http://raggarjesa.blogg.se

håller helt med!
iofs har jag "bara" 85G men var på HM å Kappahl i lördags å hitta ingeting!! Fick bli vår dyra underklädesaffär som har större storlekar! Men de är duktiga där för hon plocka fram en bh åt mig som passa på en gång! den gick på 550:-!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0