Alzheimers delux

Tror bestämt att jag borde undersöka mitt så kallade minne. Det blir inget mys med fisarna ikväll då jag helt och hållet har glömt bort att det är föräldramöte på E's nya skola. Hur kommer det sig att man helt plötsligt börjar glömma saker som man alltid har haft stenkoll på. Jag är en människa som måste ha kontroll, jag mår bra av att veta var, när etc herre gud jag skriver upp allt på 3 olika ställen just in case. 4 collegeblock för bröllopsplanering, då hade jag mappar med listor med. Ja något är skumt.

Får prata med B om han har märkt något konstigt på sistone. Jag gillar inte att jag glömmer saker! Det är inte jag.
Pilla
2014-09-09 @ 11:07:44
URL: http://melvinbuse.bloggplatsen.se

Normalt att man kan glömma grejer ibland om man har haft annat för sig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0