OMG!!!

Är så sjukt trött idag att det finns inte på kartan. Sitter här och lyssnar på kaffebryggaren och väntar på att dom små ska vakna. E ska snart bege sig till skolan. 
 
Träningen är katastrof :( hinner helt enkelt inte med det just nu och nej jag är ingen människa som kan träna sent på kvällarna. Det ger mig ingenting då jag redan är helt slut och kroppen protesterar mer än vad den ger. Nä jag är en människa som helst tränar på förmiddagen. Inte lätt att få ihop det med familjelivet alltid. 
Nåja nya tag från och med på söndag. Då kickar jag igång för jag tänker verkligen njuta av bloggmiddagen. Äta och dricka vad jag vill, vila dagen efter då vi kommer att ha folk här. 
Känner mig som värsta PMS kossan dessutom, jippie eller not. Tur det går över snabbt.
 
Pratade med fina E igår och imorgon smäller det. Imorgon ska vi träffas för första gången irl efter många års samtal via nätet. Wihoo :) 
 
Kaffet är klart, sorry men vi hörs senare ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0