Underbar morgon

Har haft en helt underbar morgon med våra två minsta Little Monsters, Ella sov hos Julia i natt så hon har inte kommit hem ännu. Men snart så kommer hon hem så att vi kan mysa, fixa läxorna samt hitta snyggiga kläder inför kalaset hon ska på.
 
Vi andra ska mysa på och bara ta det lugnt, jag är inte topp 100 direkt :/ hatar detta illamåendet som aldrig ger med sig. Tröttheten är lika dryg. Övriga familjen är förkylda så mys framför dumburken och god mat låter otroligt lockande denna gråa  söndag. Dock ska jag ta mig en lång promenad tillsammans med Lovelie, Carola och hennes Elsa. Behöver rasta av både mig och hunden samt rensa tankarna.
 
Nä nu ska jag vattna blommorna innan jag glömmer det.
Ska lägga upp ett recept jag gjorde igår som är mitt egna :) Första gången jag gjorde det men jisses vad gott det va.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0