Att sitta ner

Att sitta ner har blivit en pers, att böja på benen är lika jobbigt. Det är härligt med träningsvärk men gud vad det kan begränsa en ibland. Kan knappt sitta så ont jag har i häcken och låren gör allt för att plåga mig men hej jag vet i alla fall att jag har tränat rätt muskler.
R och D tittade till J medan jag tränade igår. Eller ja han stod vid grinden och försökte härma mig mitt i allt. Så det blev verkligen träning på fokus för hur kan man motstå att titta på den sötnosen. 
Det börjar märkas på kläderna nu att det händer något och det är så kul. Äter som en häst känns det som, i alla fall mer än vad jag åt innan och det strider mot det man alltid har hört: Ät mindre så går du ner i vikt, ju mindre destu bättre. Nja så är då inte fallet, jag har levt på det viset och det slutar alltid med att jag går upp igen och mår ännu sämre. Äntligen känner jag mig pigg men samtidigt trött på ett bra sätt, svårt att förklara. Men jag är verkligen trött på kvällen, somnar och vaknar pigg. När hände det senast liksom.
Nä nu ska jag fixa till mig inför kräftskivan som vi är bjudna på/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0