Torsdags feeling

Spotify spyr ut gamla 80 tals klassiker, ryggen värker utav bara den, barnen städar. Ja ni läste rätt, har fått gnugga mig i ögonen två gånger eller tre gånger var det faktiskt. Hjälper att bli sur ibland...

Snart ska Dahlia och Roxie till dagis/fritids och jag ska bege mig till naprapaten och sen vidare. Ikväll väntar jobbet och allt handlar om hur jag klarar den som det känns nu. Bara att inse att jag är inte stålkvinnan och att ibland måste man lyssna på kroppens signaler. 
Nåja vi får se hur utgången blir.

Efter mina ärenden så blir det hem och fortsätta med städandet, allt går ju i sengångartakt med denna kroppen men det är bara att kriga på och tänka på slutresultatet. Måste byta klädsel till soffan med och den andra klädseln har tydligen inte blivit tvättad så nu blir det dubbelt jobb. Beige soffa funkar inte i denna familjen alls då det blir fläckar direkt. Nä om man skulle äta lite frukost innan så att jag pallar med all påfrestning nu på förmiddagen. Ha en bra dag så hörs vi kanske senare/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0