Dags att dregla lite ;)

Nu ikväll så ska jag och världens bästa S iväg och spana in Mr Grey på duken. Har fått höra att den ska vara mer romantisk och det är ju inget som stämmer med hur Mr Grey är eller hur böckerna är. Så jag hoppas att det inte stämmer. Nog för att man inte kan visa vad som helst på biografen men varför göra en film av böcker om man Kate kan skildra dem rätt liksom. Nåja det ska bli spännande och dessutom får jag kvalletid med den bästa.


Blir att jobba extra imorgon och sen blir det fredagsmys och på lördag blir det jobb 13-09.30. Men sen så är jag förhoppningsvis ledig tills på tisdag. Tur att man trivs med sitt jobb.

Nä nu ska jag fixa till mig och sen köra och hämta upp S innan vi gör Halmstad osäkert/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0