Underbara smärtsamma känsla.

Ni vet den där skräckblandade känslan, den känslan när man bara vill vända om och springa så fort man bara kan i motsatt riktning. Så där som dem gör i en skräckfilm. Den känslan fick jag idag när jag kommer in på Take Care och min naprapat står och väntar på mig med världens lömskaste leende och säger så där nöjt: är du redo för att plågas??? 

Hade en sån stor lust att dra där ifrån men ska man bli bra så får man bita ihop och hoppas att man inte ska dö på köpet. 

Började med tens som alltid och tjugo frågor om hur allt har gått osv. Höll på att somna pinsamt nog. Får ursäkta mig med att jag har inte sovit sen igår morse. Efter det så knäckte han rätt nacken och justerade höften. Allt lugnt än så länge men sen kommer vi till slutet där han går på höftböjaren, där vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Försöker att andas och slappna av men det är inte lätt och det enda man hör andas och slappna av. Jo jäkligt lätt liksom.... 
Efter det så går han på musklerna vid mitt diskbråck, nu börjar det bli riktigt jobbigt. Andas och slappna av, gör det själv för fan!!! Lyckas efter en stund och sen så går han på ena skinkan, gud hjälper mig säger jag bara. Det är tur man ligger på mage annars så hade han fått en höger rakt av. Man försöker andas igenom smärtan och försöker slappna av efter hand och så hör man lite till, lite till och jag är bombsäker på att han ska trycka så att jag åker igenom bristen. I det läget är jag mordisk, gråtfärdig och vill bara försvinna. 

Nu kommer vi till övningen som han gav mig förra gången och han såg klar förbättring och det syntes att kroppen formades om. Wihoo vad glad jag blev, nu vill jag inte slakta han mer ;) 
Fick en ny övning som jag ska kombinera med den jag redan har. Ska bli spännande och se resultatet nästa gång. Är grymt motiverad om inget annat. 

Nä nu blir det nog en sväng till Halmstad. Behöver lite tröjor att jobba i. Sen blir det att vårda min ömma kropp som kommer att vara full av blåmärken imorgon. Ha en underbar kväll/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0