Nystart

Hej bloggen och dem få läsare jag har kvar. Jag lever men har inte haft tid för bloggen men det tänker jag ändra på nu då jag behöver skriva av mig ibland.

Mycket har hänt och det jobbigaste är att vi förlorade något värdefullt och det har tagit oss hårt. Det har även rivet upp ett sår inom mig som har gjort att jag har börjat granska mig själv.

Sen så jobbar jag mycket, har inte haft en hel ledig helg på länge men första helgen i september då ska jag minsjäl vara ledig hela helgen.
Idag är jag ledig och har myst mycket med Dahlia och snart väntas dem stora komma hem ifrån skolan och upptäckarna.
Senare idag blir det att fixa matlådor samt ha en lugn och skön kväll innan kudden kallar. Imorgon efter jobbet blir det att handla det sista inför halloween så att det är klart.
Nä nu ska jag mysa vidare med Dahlia och lilla Miss Lady innan vi ska hämta Roxie.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0