Zombiemom...

Idag är det en helt vanlig tisdag, tagit tag i en del saker innan jobbet kallade på mig. Trevliga samtal och ett steg mot rätt riktning. Tänk så mycket det gör när någon lyssnar på en utan att döma, det ger så mycket mer än vad man tror och det är guldvärt.
Nu är jag som sagt på jobbet så detta är något jag skrev innan jag fick köra. Tiden gick lite fortare än vad jag trodde men så är det ibland.

Har köpt lite nytt smink till min samling, behöver ju inte se ut som en Zombiemom alltid. Någon gång ibland vill jag inte se dem svarta påsarna under ögonen utan se lite fräsch ut. Ta på det där ansiktet som man vill ha alltid men som man inte har. Hör och häpna så köpte jag ett läppstift, det sker så där en gång på miljonen. Nästan så att man borde sätta ett kryss i taket.

Känslan när man får det där sms:et med påminnelsen om att man ska till tandläkaren är inte att leka med. Är inte riktigt bekväm med det men de är framförallt dyrt. Ruskigt dyrt om ni frågar mig, men det är behövligt så det är bara att se glad ut.
Nä gott folk ni får ha det så bra/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0