Äntligen đŸ’Ș

Idag hÀnde det. Det som jag har lÀngtat sÄ otroligt mycket efter och som jag har fÄtt tÀnka om angÄende.
Idag hade jag energin och idag kom jag ut pĂ„ en skön promenad. Nu Ă„terstĂ„r det att se om bĂ€cknet godkĂ€nner min framfart eller inte. 
BĂ€cknet Ă€r Ă€ven anledningen till att jag har fĂ„tt tĂ€nka om. Innan sĂ„ har jag varit sĂ„ fokuserad pĂ„ tiden och att jag skulle gĂ„ snabbare och snabbare. Nu fĂ„r det helt enkelt ta sin tid och att det blir av istĂ€llet. Tiden fĂ„r komma senare istĂ€llet. 
Lovelie min trogna lilla promenad kompis var sÄ klart med. Hon sÄg ut som lÀderlappen nÀr vi hade motvind och trots att hennes ögon inte gillar motvind direkt sÄ Àr det ett bra motstÄnd till mig. GÄr direkt inte att undvika vinden nÀr man bor pÄ landet.

Men nu ska jag vila lite innan jobbet kallar.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonstÀlle av krÀk och glÀdje

RSS 2.0