Det där med nyårslöften

Idag är det sista dagen för år 2016 och jag har fått många frågor om vad jag har för nyårslöften. 

Förr har jag alltid haft en massa löften och dem har jag aldrig hållt någon längre tid. Så mitt svar till alla er som undrar är att jag har inte gett mig själv några nyårslöften alls. 
Jag kommer istället att fokusera på att se till att år 2017 kommer att bli ett bra år utifrån mig själv.
Jag har områden som jag jobbar med redan och som jag kommer att fortsätta att jobba med. Ger mig inte på något nytt utan tar en sak i taget för att jag inte ska stressa upp mig.

Som sagt så är jag på jobbet när ni som väl läser, läser detta inlägget. Jag kommer inte ha tid att skriva senare så jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och jag hoppas att ni får ett toppen 2017. Kärlek till er alla ♡/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0