Ibland har man det bra...

Ja ibland har man det helt enkelt bra. Fick väldigt ont i ryggen efter mitt senaste tuffa arbetspass och det måste jag bli av med för att allt ska fungera som det ska. 
Så idag blev det massage, en varm dusch i hop om att det skulle hjälpa. Det gjorde det men inte helt så det är bara att bita ihop och försöka stretcha och vara försiktig.

Sen att man har fått njuta av en bit smörgåstårta gör dagen mycket bättre.
Men bäst av allt är att se R's tindrande ögon av lycka över sina presenter, stoltheten över att äntligen fylla 6 år. Stora tjejen och bara sen hon började skolan så har hon växt massor. Det är underbart att följa sina barns resa här i livet.

Nu har vi bara tre av The Five som går att tinga. Vi ska behålla en och en är tingad redan. Man ser tydligt deras olika personligheter och dem växer så att det knakar. Nu är det fullt ös på dem.

Nä då jag skriver detta precis innan man skeptiska till jobbet så måste jag gå nu. När ni läser detta så har jag fullt upp.
/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0