Tankebanor och smärtkaos.

Det märks att hösten närmar sig med stora som små steg. Nu börjar alla förkylningar etc. Jobbade dygnet i torsdags pga sjukdom. Ringer till dagis/fritids så att dem två minsta kan vara där. När man då pratar med personalen så berättar dem att magsjukan redan är igång. PANIK värre!!! Nu är det hundra koll och extra åtgärder så att vi inte ryker på det, sist var det hemskt.
Nåja nog om det mår illa bara jag tänker på det.

I fredags så blev det en hårmakeover och en drastisk sådan. Love it! Nu är man inte blond längre utan nu är man röd/lila och har en frisyr som kan stylas på många olika vis :)
Vi hade även goa vänner här i fredags på mat etc. Hur trevligt som helst om ni frågar mig. 

Sen igår brakade allt på en och samma gång. Denna jäkla smärtan som blev både psykisk och fysisk knockade mig totalt. Försökte hålla god min inför barnen men det var allt annat än lätt men vi hade en mysig lördag ändå. Nu måste dem vara närmare en lösning på varför jag har så ont, ultraljudet i fredags visade inget. Önskar på ett viss vis att det hade gjort det för då hade allt kunnat bli bättre.
Den känslomässiga smärtan är värst men jag kommer igenom den med så småningom.
Idag har vi inte gjort många knop utan myst i soffan framför en massa filmer. Jag och E har tittat på dansfilmer efter det att D och R hade tröttnat på dem tecknade filmerna. 
Maxi fick sig ett besök med och nu håller jag kväll efter fix och trix inför kommande vecka.

Har stora problem med att komma på vad flickorna ska få i presenter. Det blir bara svårare och svårare. Att fråga deras pappa är lönlöst för han vet aldrig. Nåja än finns där tid trots att jag hatar att vara sent ute. 
Nu ska jag glo på film innan sängen kallar.
/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0