Hej svejs

Ja jösses vad livet rusar fram i en ofantlig fart. Jag hinner knappt att andas ibland och det kan vara riktigt påfrestande. Mycket har hänt under den sista tiden så bloggen och internet i stora drag har inte stått högt upp på listan av allt det viktiga.
 
Jag har fått fast jobb, jag jobbar alltid känns det som men det gör mig ingenting. Det är en skön kontrast till arbetslösheten.
Träningen har blivit lidande och likaså kosten men jag går sakta men säkert ner dom sista kg. Wihoo för det. Challengen slutar nästa vecka och jag har satt mig ner och gjort upp ett kostschema och träningsschema till mig själv. Mitt stora intresse och det jag brinner för. Min stora tös vill också börja träna och där är jag skeptisk, jag vill att hon ska få en bättre syn på sin kost först. Hon äter inte som hon ska pga att några klasskamrater har kallat henne tjock. TJOCK!!!! Hon är för katten smalare än en tändsticka.... Jäklar vad det finns elaka ungar. 
 
Min in phöne har efter 4 år kastat in handduken förgott och jag sörjer, alla mina foton på barnen, mina kalendrar, dagböcker etc... Det är nu man inser hur beroende man är utav tekniken. Har varit utan nu i mer än två veckor men snart kommer min nya som jag har bestämt mig för :) ska bli så skönt att vara nåbar igen.
 
Helt ärligt så vet jag inte om jag stänger ner denna bloggen eller inte. Funderar på att skapa enny, öppen eller anonym, äsch jag vet inte. Ibland vill jag vara anonym och bara skriva ner alla mina innersta tankar, hur det kan vara när jag har en extremt dålig dag. Gömma sig bakom skärmen så att säga. Har mycket inombords som jag inte har bearbetat som jag har svårt att prata om, kanske är det lättare att skriva. 
Nåja det återstår hur det blir. Kanske startar jag en till och har två istället för en.
 
Nä nu måste jag rusa, läkarbesök står på schemat, håll tummarna för att jag slipper opererasså är ni snälla.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0