Jösses

Min stora dotter frågade mig i förgår om jag ville vara med på en Mora Träsk konsert och självklart så ville jag det. Men kors så rolig jag måste ha sett ut för flickorna skrattade något enormt. Ja dom där ute med men det bjuder jag på helt enkelt.
 
Idag så ville dom att vi skulle ha disco och så blev det så klart. Man dansar ju hellre än bra men vad katten så länge vi har kul :) Sen så kom den där låten gangnam (stavas?) style och OMG säger jag bara. Den är som den är och jag dansade på likadant, saved by the phone tack och lov. Det var sjukt jobbigt och nä min kondis är väl inte så bra som jag trodde. 
 
Något annat jobbigt är att jag fick höra att vi ska få snö igen. Men hallå kan vi inte få behålla våren nu när den äntligen är här?!!!! 
 
Jaha då vaknade Mini, måste rusa och jag har en eller faktiskt två små önskningar. Att få dricka en kopp kaffe medans det är varmt och en liten sovmorgon. Please.... 
Puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0