Ibland blir man trött...

Jag har funderat på en sak. När jag äter ute så äter jag inte speciellt mycket. Jag äter liksom inte ens en hel hamburgare och inte ens hälften av pommesen, men hemma ja där kan jag trycka i mig två kycklingburgare utan problem, äter dock inte alla pommesen. Varför är det så? Borde man inte gå all in när man väl äter ute och unnar sig det? Nä men Linda tryck i dig hemma istället, det gör ju din resa så mycket lättare. Eller inte, blir så trött på mig själv ibland. 

Träna har jag inte hunnit med men sen så är det fullt ös i från morgon till kväll. Idag har det gått i ett och än är jag inte klar med alla måsten. Det är när det är så här som jag är så himla glad för min crockpot. Den fixar matlagningen kanon och jag slipper att passa den hela tiden samt ska ha i köket. Idag blir det italienska köttbullar i tomatsås med handfasta till samt grönsaker så klart. Galet gott hoppas jag, första gången jag gör det. 

Idag kom där hem 4 lådor med Naturdiet och där är 12 stycken lådor i varje. Då jag så kass på frukost och mellanmål så ska dessa shakes hjälpa mig med detta tänkte jag. Väntar hem två lådor till med resten av min beställning ifrån matsmart. Ett himla bra koncept det där matsmart. Nä nu vaknar minsta barnet så nu är det fullt ös på alla barnen så vi höres/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0