När planerna spricker

Det är förkylnings tider det vet alla! Men att vi ska bli drabbade konstant, jag och den minsta i skaran är bara så drygt. Tänk om man kunde bli sponsrad med såna där mjuka näsdukar som inte sliter i sönder näsan när man snyter sig. Eller med hostmedicin som verkligen fungerar och trollar bort hostan snabbt och enkelt. Vilken lyx det hade blivit för mig, tänk att bara kunna trolla bort förkylningen bara genom ett knäpp med fingrarna. 
Träning har det inte blivit någon alls denna veckan, fixar knappt att bära den minsta utan att få värsta hostattacken, dock tänkte jag ta en promenad idag i lungt tempo, frisk luft gör bara gott. Det ihop med ColdZyme, hostmedicin, Ipren och bafucin mint så borde jag må bättre snart.

Jag blir bara så frustrerad när min plan spricker, vill så mycket men får se detta som en nyttig lektion i tålamod och läran att livet vill inte alltid som en själv.
Nä nu vill den minsta mysa så det ska vi göra och njuta av morgonen med ett immunboostande te. Ha en trevlig dag/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0