Ibland så...

Som sagt jag har tillåtit mig att äta och helt ärligt så här det inte blivit jättebra mat i torsdags då det blev en pizza, kalaset var bra förutom tårta, snacks osv. Igår blev det tacos, relativt nyttigt och hade varit nöjd om jag inte åt den där chokladen och dem där ostbågarna som jag kanske åt en näve utav till mitt lilla glas vin. Totalt onödigt men jag är inte felfri. 

I alla fall så ställde jag mig på vågen idag och det blev -0,5kg denna veckan och -16,5kg totalt. Massa kilo kvar men är glad för mitt minus med tanke på hur kosten har sett ut. Jag har valt att väga mig på måndagar då det känns som en bra start att börja en ny orörd vecka på, en vecka där jag kan göra mer aktiva bra val. Hade fredagar innan men fick jag dåliga resultat så blev det lätt att jag åt en massa skit, dålig karaktär jo tack jag vet...
Idag blir en lugn dag trots att jag hade planerat att jag skulle träna när Lillplutt sov. Men efter en jobbig natt med väldigt lite sömn så får jag vila när jag kan och kanske så är kroppen med mig ikväll. Jag har då gett zombiemom ett nytt ansikte, sömnbristen börjar att ta ut sin rätt tyvärr. Varken psyke eller tålamodet är där det ska vara och det är de viktigaste att ta hand om just nu. Men jösses vad trött jag är på alla hinder, vill komma igång så att jag kan nå mitt mål någon gång/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0