Härliga fredag

Ännu en vecka har gått och den har varit turbulent värre när det gäller kosten ska jag erkänna. Även jag har mina bakslag och jag är inte perfekt. Ibland måste jag få låta mig att misslyckas för att lära mig utav det. Jag tänker inte leva ett liv utan kakor eller godis etc där emot vill jag ha en balans och den fungerade inte denna veckan. Men det har gått bra ändå med tanke på hur jag har ätit: 
Jag är under 90kg!!! På håret men ändå under 90kg. Är så glad för detta har varit en milstolpe väldigt länge och känts omöjligt att nå då det verkligen har pendlat upp och ner hela tiden. Men man har dem perioderna och det är dem man måste vinna över. Ja jag säger vinna över dem för det är så lätt att ge upp när det blir på det viset. Det är då man ska kämpa vidare och tänka på sig själv. Man måste få vara egoistisk ibland. Har fått dåliga besked denna veckan och samtidigt så är jag så förbaskat trött på besservissers och empatilösa människor som inte förstår när man ska vara tyst och bara låta det vara. Nåja vi får se hur utgången här blir men mig leker man inte med, någon härskarteknik tar jag inte från någon utan det slår bara tillbaka på människan själv. 
Har kommit ut på promenader varje dag förutom i tisdags, har fått fina sår på fötterna men vad gör det när både jag och lillgrabben mår bra av det. Vi har sovit kasst idag så idag blir det en lugn promenad och ikväll ska jag och barnen ha fredagsmys medan B är iväg på after work. E har önskat pasta sallad med kyckling så det får bli något sådant gott.
Nä nu ska jag få i mig lite frukost/L






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0