Då otroligt skönt.

Jag är en människa som gillar kunskap och fakta. Vill gärna lära mig nya saker hela tiden för att kunna utvecklas. Har läst på en del om hur jag kan gå till väga för att slippa smärtan i bäcken, höft och rygg. Tja det är bara att börja ifrån grunden, lära mig andas rätt, knipövningar till tusen samt undvika övningar som motverkar mitt mål. Mål nr 1 när det kommer till träningen är att få bukt på bålstabiliteten och det läser jag på om nu för att skaffa mig så bred kunskap som möjligt. Har Olgas böcker så tar en del kunskap där ifrån men googlar även på olika saker. Jag vill liksom få bukt på detta en gång för alla, att slippa all smärta i rygg, höft etc hade gjort underverk, speciellt mer psyket. Så nu passar jag på att skaffa mig kunskap så att jag kan komma igång så fort jag är fri från denna hemska hostan och förkylningen.

Har gått en promenad idag, frisk luft ska vara bra vid förkylning så nu har jag gått mina 6000 steg som jag har satt som mål per dag. Kommer att öka dem efter hand men fokuset kommer alltid att vara på stärka kroppen. Men så otroligt skönt det var att komma ut och röra på sig.
Nä nu vill inte Lilleman roa sig själv mer/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0