Attityd

Idag trots sömnbrist så valde jag att ta ett träningspass innan frukosten. J fick så klart sin frukost först så att han skulle vara nöjd under tiden. Gjorde alla övningar fast gjorde om dem som var som situps etc just gör att dem hjälper inte mig just nu. Istället fokuserade jag på att få kontakt istället. Får se om det kommer någon träningsvärk eller inte. Ska köra detta varje gång jag inte har vilodagar. Jobbar i helgen så då går jag läggs upp min planering lite annorlunda. Allt går om man vill och har gett sig fasiken på det. För mig handlar det mycket om attityden och inställningen för träningen. Vet om att kommer jag bara igång så kommer mitt mående bli så mycket bättre. 
Efter träningen så blev det en omelett med tomat och bladspenat. Inte då fin men så himla gott. Körde ner lite kokosolja samt svartpeppar och lite gurkmeja för smak och färgens skull. 
Nu ligger jag i sängen då jag inte vågar lämna J som numera sätter sig upp själv samt reser sig mot det han kan. Dessutom så hann han somna innan jag kunde sänka sängen. 
Efter detta så blir det en promenad, blir nog två korta promenader idag istället för en lång. Ska passa på att planera resten av veckan, ska på VIP kväll med S på torsdag och det ska bli så kul. Har massor i kalendern så det gäller att jag planerar så att jag hinner med allt/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0