Onsdagens resultat

Här kommer veckans resultat mot ett bättre mående.
Så nära 20 kilos gränsen nu. Hoppas på att nå det till nästa vecka. Så hur mår jag nu då med allt som sker under min resa.
Jag mår bättre än vad jag trodde att jag skulle må. Inte för att allt är okej för det är de inte men jag känner att jag har mer tålamod, jag har inte fullt lika ont längre även om smärtan finns där ändå. Psykiskt mår jag bättre, är trött på ett helt annat vis och jag har inte lika många dystra dagar där allt är blä. Hur det står till med mitt blodsocker samt blodtryck etc vet jag inte än, ska dit nästa månad för att kolla. Där sitter den stora rädslan, har det blivit bättre eller ligger jag fortfarande på gränsen för att behöva ta en massa mediciner? 
Nåja nog om detta, nu ska jag passa på att röja medan J sover/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0