Läkare, resultat och jag vill vara en isbjörn!!!

Alltså nog för att det är kallt ute men när man fryser så att man skvallrar tänder inomhus är inte riktigt klokt. Barnen tittar på mig som att jag vore tokig då vi inte har det kallt inomhus. Går med raggsockar 24/7 nu för tiden och fast att det är ett bra tecken att jag fryser så är det något av det värsta jag vet. Nåja jag får fokusera på det positiva så att jag står ut och köra lager på lager även inomhus. Men som jag skulle vilja vara en isbjörn just nu, dem lär ju inte frysa.
Pratade med min läkare igår få vi hade en telefontid. Han är imponerad av min viktminskning och berättade även att jag vägde 108,9kg i Maj. Alltså har jag redigerat min totala viktminskning efter den siffran då jag vägde närmare 109 än 108 blankt. Kom bara inte ihåg den exakta siffran när jag började min hälsoresa på allvar. Ska få en tid hemskickad och nu blev jag otroligt nervös kan jag säga. Har jag lyckats förbättra min hälsa eller krävs det ännu mer innan proverna visar resultat? Så många frågetecken och lite klarhet. 
Men här kommer resultatet för denna veckan. Bättre än jag trodde då jag misslyckades med kosten och frossade rejält i två dagar. 
En helt perfekt viktnedgång med tanke på hur jag har ätit. 
Pratade lite med min läkare om min smärta och vi kom överens om att jag ska göra dem enkla men ack så svåra när man är svag som jag. Teknik är a och o så fokus på det innan jag går vidare. 
Håller på att ändra om här hemma och har börjat med källaren som var vårt äsch där slänger vi ner allt, ingen mer än vi ser ändå ställe. Det ångrar man nu när man fick tusen gånger mer att göra innan man kan börja renovera... Man lär så länge man lever heter det och nu jäklar ska det bli ordning och reda en gång för alla. 
Nä nu vaknade Jaze så ha det så bra så länge/L





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0